Scannen op 120.000 kwetsbaarheden

Het internet in Nederland veilig(er) maken en houden is een belangrijke activiteit voor de VvR en haar leden. Omdat veel van onze leden niet alleen domeinnamen registreren, maar ook hosting van websites en webapplicaties verzorgen, is een veilige hostingomgeving belangrijk.

Met de Hostinginfrascan kunnen onze leden hun technische infrastructuur laten scannen. Tijdens de scan wordt het platform gecontroleerd op ruim 120.000 kwetsbaarheden. Na afloop van de scan ontvangen de leden een uitgebreid rapport met tips en verbeterpunten. Na het uitvoeren van eventuele verbeterpunten kan met een tweede scan de verbetering inzichtelijk gemaakt worden.

De rapportages die uit de Hostinginfrascan volgen zijn onafhankelijk en kunnen ook gebruikt worden richting bijvoorbeeld klanten, besturen, Autoriteit Persoonsgegevens, etc.

Verdienmodel voor leden

De Hostinginfrascan biedt onze leden ook een interessant verdienmodel bij het aanbieden van de scan aan resellers. Ga voor meer informatie naar hostinginfrascan.nl.

Co-creatie

De Hostinginfrascan is een co-creatie van de VvR, SIDN en ThreadStone.

Profiteer ook van de voordelen en word lid van de VvR!