22 maart 2018

Vragen over GDPR/AVG? Kom naar gratis workshops ISP Connect en DHPA

De laatste weken ontvangt de VvR diverse signalen dat sommige leden worstelen met de concrete implementatie van de GDPR. Algemene informatie is er genoeg te vinden, maar wat betekent deze nieuwe wetgeving nu concreet voor onze leden? Dat blijft een lastig vraagstuk. De VvR is blij om te kunnen melden dat alle VvR-leden kosteloos mogen aansluiten bij de praktische workshops van ISP Connect en DHPA hieromtrent.

ISP Connect

ISP Connect verzorgt woensdag 28 maart 2018 een GDPR-kennissessie met Q&A voor hosting en cloud providers. De bijeenkomst is in de Passengers Terminal in Amsterdam van 13.00 tot 18.00 uur. ICT Recht zal daar spreken, evenals Sjoera Nas van de Autoriteit Persoonsgegevens. Onze leden zijn ook van harte welkom. Meer informatie en aanmelden kan via deze link

DHPA

DHPA verzorgt twee GDPR-workshops: een middagsessie op 10 april 2018 bij Previder in Hengelo van 12.00 – 15.15 uur én een ontbijtsessie op 19 april 2018 bij Claranet Benelux in Eindhoven (Son) van 9.00 – 11.30 uur. Deze workshops worden verzorgd door Peter Kager van ICT Recht. Je kunt je hiervoor nog aanmelden. Voor 10 april klik hier en voor 19 april klik hier.

Tot slot wil de VvR haar leden graag wijzen op het webinar van SIDN over de impact van de GDPR op domeinnaamregistraties op 5 april. Meer informatie en aanmelden kan via deze link.

De VvR bedankt ISP Connect en de DHPA voor hun gastvrijheid!