19 april 2018

Onze toekomst wordt bepaald op de Dag van de Domeinnaam!

Laat één ding helder zijn: de Dag van de Domeinnaam 2018 is absoluut géén evenement voor watjes. Wie tickets weet te bemachtigen moet stevig in z’n schoenen staan. Hoe dat zo? De sprekers op donderdag 7 juni in het Spoorwegmuseum in Utrecht houden ons een serieuze spiegel voor. Zijn wij als branche nog wel innoverend genoeg en hoe goed zijn wij voorbereid op de komst van allerlei nieuwe ontwikkelingen zoals de Ethereum Name Service en de invloed van Voice Search op domeinen? En blijft de domeinnaam in zijn huidige vorm überhaupt bestaan? Onze business kabbelde zo lekker voort, maar wat nu?

Keiharde keynote en paneldiscussie

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand… Nee, het zijn geen sprookjes die spreker Igor Beuker ons op 7 juni vertelt. Deze prijswinnende marketingvisionair en topspreker houdt ons op de Dag van de Domeinnaam een confronterende spiegel voor. Hij schudt ons wakker tijdens zijn keiharde keynote en deelname aan de paneldiscussie.

Igor kijkt kritisch naar de toekomst van domeinnamen. Wat is de impact op webhosting en websites? Waarom doen we al jaren hetzelfde? Kunnen we nog innoveren? Wat is er nodig om te overleven? Hoe blijven we geld verdienen? En wat is het toekomstperspectief.

Blijft het DNS of wordt het ENS

En daarmee is het nog niet voorbij. Trendwatchers Raymond ter Horst en Etienne van ’t Kruys doen er nog een schepje bovenop. Zij vragen zich af: staan we met de komst van Ethereum Name Service en de uitrol van de .ETH aan de vooravond van een nieuwe revolutie op het gebied van het bestaande DNS-systeem en domeinnamen?

State of the Industry met good old Berend

Daarnaast praat Berend van Dalfzen van Realtime Register ons weer helemaal bij over de markt tijdens zijn altijd interessante update van de State of the Industry.

De dagvoorzitter is ook weer een oude bekende. Ronnie Overgoor zal de verschillende onderdelen aan elkaar praten en met prikkelende vragen discussies aanzwengelen.

Unieke locatie: Spoorwegmuseum Utrecht

Nog een reden voor een bezoek aan de Dag van de Domeinnaam is de unieke locatie waar het evenement wordt gehouden. Het Spoorwegmuseum in Utrecht is dé verzamelplek voor al het rijdend materieel dat door de spoorwegen is ingezet. Met jouw ticket voor de Dag van de Domeinnaam kun jij je vóór het event vergapen aan de uitgebreide collectie treinstellen, locomotieven, stoommachines, rijtuigen, schaalmodellen en spoorwegmaterieel.

Heb jij nog géén toegangskaarten besteld voor de Dag van de Domeinnaam? Doe dat dan vandaag nog via deze link