20 juni 2018

SIDN webinar Registrar Scorecard

Op dinsdag 3 juli organiseert SIDN van 16.00 – 17.00 uur een webinar over de ontwikkelingen binnen de Registrar Scorecard.

Waarschijnlijk heb je al een uitnodiging van SIDN gehad afgelopen week. Graag attenderen wij je ook nog even op dit webinar. Tijdens dit webinar kondigt SIDN een nieuwe incentive aan, namelijk e-mailbeveiliging.

Goed om te weten: We zijn als VvR samen met SIDN bezig om deze zomer een eerste editie van SIDN Academy te organiseren. Dit is onderdeel van de registrarprojecten en zorgt ervoor dat je als registrar in één dag klaar bent voor de incentive e-mailbeveiliging. Tijdens SIDN Academy krijg je als techneut een verdieping per e-mailbeveiligingsstandaard en kijken we hoe je er als registrar voorstaat. Hierover volgt binnenkort meer informatie.

Voor nu, schrijf je alvast in voor het webinar van SIDN via deze link en houd de VvR portal in de gaten voor de SIDN Academy over e-mailbeveiliging.