24 juli 2018

Schrijf je in voor de SIDN Academy

Wij kondigden onlangs de SIDN Academy aan als een van de eerste registrarprojecten. De SIDN Academy begint met een gratis ééndaagse cursus over e-mailstandaarden. Dit komt goed uit, want deze e-mailstandaarden vormen een nieuwe incentive in de Registrar Scorecard. Hierbij drie redenen om je in te schrijven.

1. Praktisch en concreet

Tijdens de cursus is er naast een uitleg over de e-mailstandaarden ook veel aandacht voor je eigen portfolio. Hierdoor weet je exact wat er nog moet gebeuren om te voldoen aan de incentive.

1. Summer school

De cursus wordt gegeven in augustus, dus tijdens de zomervakantie. Lekker rustig op de weg en minder druk qua inbox, projecten en spoedjes. Ideaal om de nieuwe incentive alvast in te regelen. Voor 7 augustus hebben we nog 1 plekje en op 23 augustus zitten we al vol. We hebben een extra dag gepland op 19 september

1. Belangrijke randvoorwaarde

De e-mailstandaarden dragen bij aan veiliger e-mailverkeer. Dit is vroeg of laat een randvoorwaarde die klanten van je verwachten. Inmiddels gingen 48 collega-registrars je al voor, dus je kunt niet achterblijven ;)

Om je in te schrijven, ga je naar de volgende pagina: www.sidn.nl/academy. De cursus is gratis en wordt op verschillende dagen gegeven.

Succes alvast!