home > privacyportal

Privacyportal

Leden van de VvR kunnen vanaf 27 september 2018 gebruikmaken van de VvR Privacyportal. Dit is een platform waar je eenvoudig en aan de hand van wizards juridische documenten genereren, zoals een privacyverklaring, verwerkersovereenkomst, geheimhoudingsverklaring of SLA. Exclusief, kosteloos en specifiek voor leden van de Vereniging van Registrars.

Juridische ondersteuning

De VvR Privacyportal is een uitbreiding van het Juridisch Loket. Naast juridisch advies is er een groeiende behoefte aan juridische ondersteuning. Steeds meer leden weten zowel het Juridisch Loket als de VvR Privacyportal te vinden. Na de AVG in 2018, zal er de komende jaren alleen nog maar meer wetgeving op leden afkomen. Als lid van de Verenging van Registrars kun je met de VvR Privacyportal documenten genereren om te voldoen aan deze nieuwe wetgeving.

Acties en samenhang

In het dashboard van de VvR Privacyportal staan verschillende acties voor je klaar. Aan de hand van verschillende vragen, wordt gekeken in hoeverre je compliant bent. En anders kun je de benodigde documenten gemakkelijk genereren. Een belangrijk voordeel van alle documenten in één portal, is de samenhang tussen documenten. Pas je één document aan, dan worden eventuele wijzigingen in andere documenten automatisch meegenomen. Dit scheelt tijd en geld.

Meld je aan via: https://privacy.verenigingvanregistrars.nl

Samenwerking VvR, ICTRecht en SIDN

De VvR Privacyportal is een initiatief van de VvR en is opgezet dankzij een samenwerking tussen SIDN en ICTRecht. Het portal is op basis van Juriblox op maat gemaakt voor registrars. Dit draait ook al succesvol bij leden van Thuiswinkel en DAS. De financiering komt uit de registrarprojecten die SIDN samen met de VvR ontwikkelt.