Igor Beuker – prijswinnende marketingvisionair en topspreker – houdt ons op de Dag van de Domeinnaam een confronterende spiegel voor. Igor is een autoriteit op het gebied van internet, marketing, technologie, digitale transformatie en trend-driven innovatie. Op 7 juni 2018 schudt hij ons wakker tijdens zijn keiharde keynote en deelname aan de paneldiscussie. Komt dat zien!
Igor zal kritisch zijn over de toekomst van domeinnamen. Wat is de impact op webhosting en websites? Waarom doen we al jaren hetzelfde? Kunnen we nog innoveren? Hij houdt de branche een spiegel voor en laat zijn trends los. Wat is nodig om te overleven? Hoe blijven we geld verdienen? En wat is het toekomstperspectief?
Heilige huisjes worden omver getrapt zonder hippe termen, wel met humor, lekker rauw en vooral recht voor z’n raap. Igors verhaal is nooit hetzelfde en altijd relevant. Hij vertelt jou graag of er nog wel toekomst is voor domeinnamen…
Award winnend marketingstrateeg
In de schijnwerpers is Igor Beuker professioneel spreker die regelmatig in de media verschijnt als onafhankelijk expert op het gebied van trends in marketing, media en innovatie. Achter de schermen is Igor award winnend marketingstrateeg voor merken als Nike, Amazon, L’Oréal en Unilever. Daarnaast is hij business trendwatcher voor verschillende Fortune 500’s, serie-ondernemer met meerdere exits en angel investor.
Tijdens conferenties en op Twitter was Igor al meerdere keren trending topic als “Math Man in world of Mad Men”. In reviews en op social media, van Los Angeles tot Beijing, wordt hij door het grote publiek geprijsd om zijn authentieke, uitgesproken, charismatische en humoristische persoonlijkheid. Velen omschrijven zijn keynotes als “Burning Man meets Ted”.
Gastdocentschap
Naast zijn gastdocentschap op diverse vooraanstaande universiteiten, geeft Igor een serie in-company marketing-masterclasses en is hij boardmember bij een aantal succesvolle retail-, tech-, media- en entertainmentbedrijven. In tegenstelling tot vele andere sprekers, praat Igor niet alleen over trends. Hij verzilvert ze met regelmaat! Zijn columns voor onder andere Business Insider en z’n 100.000+ volgers, laten zien dat zijn onafhankelijke visie telt.
Mad Men vs. Math Men, “Advertising may win quarters, innovation wins decades”. Zijn visie heeft de marketing van veel bedrijven ingrijpend veranderd. Een doortastende aanpak voor ondernemers en branches, die aan de frontlinie staan van innovatie en technologie, en willen overleven én groeien in het tijdperk van digitaal Darwinisme.