Arrow Right Terug naar het overzicht

Drie IT-trainingen voor registrars uitgelicht

Banner Image

Sinds dit jaar krijgen leden van de VvR korting op de trainingen van Icttrainingen.nl. In dit artikel lichten we drie relevante trainingen uit.

IPv6 Fundamentals

In deze IPv6 cursus maak je kennis met de basisprincipes van IPv6. Je leert in 5 uur tijd veel over het IPv6 protocol en configuratie ervan. Onderwerpen die onder andere aan bod komen zijn DAD process, IPCMPv6, MAC, MTU Discovery en nog veel meer. Je leest hier meer over de training: https://icttrainingen.nl/ipv6-fundamentals

Information Security

Information Security (of ‘infosec’) is een overkoepelende term voor alle acties en programma’s die worden gebruikt bij het tegengaan van digitale bedreigingen. Het doel van Information Security is het beveiligen van digitale informatie door dreigingen voor te zijn. In deze training leer je meer over verschillende aanvallen, zoals bijvoorbeeld APT,- en DNS-aanvallen. Daarnaast maak je in deze uitgebreide trainingen van zo’n 14 uur ook kennis met andere beveiligingsrisico’s en kansen. Je leest hier meer over de training: https://icttrainingen.nl/werken-met-information-security

CompTIA Network

Deze CompTIA Network+ training leert jou alles op het gebied van probleemoplossingen, configuraties en het beheren van netwerken. Zowel Open Systems Interconnection (OSI), local area network (LAN), metropolitan area network (MAN), en het wide area network (WAN) komen aan de orde. Maar ook de basisprincipes van zowel DHCP als DNS en hoe DHCP kan helpen bij het automatiseren van de configuratie van apparaten op een IP-netwerk komen voorbij in deze uitgebreide training van in totaal 45 uur. Je leest hier meer over de training: https://icttrainingen.nl/comptia-network-exam-n10-008

Korting op deze trainingen en andere trainingen

Wil jij in aanmerking komen voor de korting? Stuur dan een mail naar het secretariaat en ontvang de speciale kortingscode.

Onze laatste berichten

Nieuws Arrow Right

4 maart 2024

Reactie VvR bestuur op SIDN besluit het .nl Domein Registratie Systeem naar Amazon Web Services (AWS) te migreren