Arrow Right Terug naar het overzicht

Lancering van de nieuwe website en het nieuwe ledenportaal

Banner Image

De champagne kan worden ontkurkt, want vandaag gaat een langgekoesterde wens van de Vereniging van Registrars (VvR) in vervulling. Trots presenteren wij jullie niet alleen onze nieuwe website, maar onthullen we ook ons nieuwe ledenportaal. De uitstraling van beide portalen is frisser, de navigatie intuïtiever, maar bovenal zijn de portalen een stuk gebruikersvriendelijker.

Heldere uitleg rol VvR

Naast een frisse nieuwe uitstraling, geeft de website een duidelijkere uitleg waar wij als branchevereniging voor staan en wat wij voor onze leden betekenen. Dat is ook voor andere stakeholders, zoals de politiek en andere brancheorganisaties, belangrijk om te weten. De nieuwe website past daarmee goed in de ontwikkeling die wij momenteel doormaken naar een volwaardige brancheorganisatie.

Portaal is nog meer gericht op interactie

Ons nieuwe ledenportaal is vooral gericht op interactie. Het portaal biedt ons volop de gelegenheid om informatie met leden te delen en met elkaar te discussiëren over bijvoorbeeld lopende dossiers. Bovendien helpt het nieuwe portaal ons om onze leden nog beter te vertegenwoordigen. Ook de manier van notificeren bij nieuwe berichten wordt gebruikersvriendelijker. Tot slot vinden onze leden op het ledenportaal alle informatie over de activiteiten en diensten die de VvR haar leden biedt.

Onze laatste berichten

Nieuws Arrow Right
EurID webawards

11 juni 2021

Nominatie voor .eu Web Awards 2021 is open!

3 juni 2021

Voorzitter en algemeen bestuurslid gezocht
api en internet standaard

20 mei 2021