Profiteer als VvR-lid van kortingen op IT-trainingen

Leden van de Vereniging van Registrars (VvR) profiteren sinds juli 2021 van een aantrekkelijke korting op de trainingen van icttrainingen.nl. Dat is het gevolg van een samenwerking tussen de VvR en icttrainingen.nl. Kennisuitwisseling is een belangrijk speerpunt voor de VvR en met deze nieuwe samenwerking komen er een flink aantal relevante trainingen beschikbaar voor onze leden tegen aantrekkelijke tarieven.

Icttrainingen.nl biedt meer dan duizend IT-trainingen aan: van cybersecurity tot Office 365 en van server tot cloud gerelateerde trainingen. Voor leergierigen heeft de organisatie ook een abonnementsvorm. Want om gecertificeerd te raken in de IT moet je vaak meerdere trainingen volgen. Dankzij de abonnementsvorm krijg je grip op je de opleidingsuitgaven als organisatie en heb je geen onverwachte kosten meer.

Wil jij weten hoe hoog de aantrekkelijke korting is voor jou als VvR-lid? Log dan in op ons ledenportaal en ga naar de pagina over de IT-trainingen.