Arrow Right Terug naar het overzicht

Reserveer je plek: Netwerkdiner aan boord van SS Rotterdam

Banner Image

Als gewaardeerd lid van de Vereniging van Registrars (VvR) nodigen we je graag uit voor ons aanstaande netwerkevenement op 30 november 2023. Stap aan boord van het historische SS Rotterdam en ontmoet tijdens ons exclusieve 5-gangen netwerkdiner vakgenoten en onze partners. Laat jezelf bijpraten over ontwikkelingen in de branche, interne en externe regelgeving, cybersecurity en abuse.

We moedigen je aan om tijdig te reageren, aangezien er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is voor dit evenement. Mocht je verhinderd zijn, voel je dan vrij om deze uitnodiging door te sturen naar een collega. We willen je er wel op attenderen dat er een limiet is gesteld van drie deelnemers per registrar, om de exclusiviteit van het diner te waarborgen.

• 14:00 – 15:00: Inloop met een welkomstdrankje en hapjes in de ‘Odyssee room’
  • 15:00 – 15:45: Opening door de voorzitter & formaliteiten Algemene Ledenvergadering
  • 15:45 – 16:00: Spreker 1: Kees Hoogenraad, ICT en Cyberrisk expert bij Zicht Adviseurs
    • Kees is zeer ervaren op het gebied verzekeringen. Op deze middag schetst Kees een beeld van de risico’s waarmee registrars en de ICT-Branche te maken hebben.
  • 16:00 – 16:30: Spreker 2: Jorij Abraham, Managing Director bij Global Anti-Scam Alliance
    • Vorig jaar veroorzaakten online scams 55 miljard USD schade. Jorij neemt ons mee naar het topje van de ijsberg van online scams. Hoe werken we samen als registrars en ICT-branche om deze schade te minimaliseren?
  • 16:30 – 16:45: Spreker 3: Gert-Jan van der Hout, expert op het gebied van ARBO RI&E
    • Het ontbreken van de wettelijk verplichte Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) leidt bij 50% van de Nederlandse bedrijven tot potentieel zware boetes. Rens van Diemen van RNMS deelt hoe een effectieve RI&E, recent uitgevoerd bij registrar BIT, niet alleen boetes voorkomt maar ook operationele risico’s beperkt.
  • Vanaf 17:30: 5-gangen diner in de ‘Smoking Room’

Aanmelden

• Bevestig je deelname door een e-mail te sturen naar secretariaat@verenigingvanregistrars.nl met je naam, registrar, en functie.
  • Heb je speciale dieetwensen? Laat het ons weten, deze informatie wordt vertrouwelijk behandeld.
  • Door deel te nemen aan het netwerkdiner, geef je toestemming voor het delen van je gegevens met onze partners Zicht Adviseurs en RNMS

Mocht je willen overnachten op de SS Rotterdam, dan kun je zelf een kamer boeken via SS Rotterdam. Let op, de kosten voor de overnachting zijn voor eigen rekening.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen voor een middag en avond vol inzichten, goede gesprekken en een voortreffelijk diner.

Met vriendelijke groet,

Berend van Dalfzen

Voorzitter VvR

Onze laatste berichten