Gratis IPv6 academy praktijkdagen!

Wil je aan de slag met IPV6? Meld je dan nu aan voor de gratis Academy praktijkdagen over IPv6!

Het invoeren van een AAAA-record is misschien geen rocket science meer, maar ken jij alle ins en outs over dual-stack? Of reverse DNS bij IPv6? En weet je hoe je IPv6 moet activeren voor e-mail en control panels? En hoe zit het dan met firewallbeheer? Om deze en meer vragen te beantwoorden, bieden we je een praktische workshop aan, verzorgd door 2 experts (Wido den Hollander en Pim Effting) met erg veel ervaring in de implementatie van IPv6 bij hun hostingbedrijven.

Wat krijg je?
Deze workshop bestaat uit een geheel verzorgde trainingsdag, inclusief lunch. Je krijgt een theoretische verdieping van het protocol en je gaat op deze dag ook echt aan de slag met IPv6. Hands-on dus!

Data en locatie
Op 15, 16 of 22 juni van 10.00 tot 16.00 uur op het SIDN-kantoor in Arnhem.

Wat kost dat?
Helemaal niks! De VvR en SIDN bieden deze praktijkdagen gratis aan voor .nl-registrars. Er zijn per registraraccount 2 plekken beschikbaar.

Meld je nu snel aan, want er is slechts beperkt plek.
Voor meer informatie en aanmelden: sidn.nl/over-sidn/sidn-academy-over-ipv6