VvR zoekt communicatie held

De Vereniging van Registrars (VvR) is dé brancheorganisatie voor alle domein registrars die in Nederland actief zijn. Het delen van domeinnaam gerelateerd nieuws met onze leden is een belangrijke functie van de VvR. De ene keer is het relevant nieuws uit de branche die we (door)delen naar onze leden en de andere keer gaat het om updates van de dossiers waar we aan werken met bijvoorbeeld SIDN. Deze berichten delen we onder andere op onze website, ledenportaal, LinkedIn en in een e-mailnieuwsbrief.

We zijn op zoek naar een communicatie held die onze nieuwsstroom in goede banen kan leiden. Iemand die proactief informatie binnen ons bestuur, commissies en onder de leden ophaalt, die het leuk vindt om regelmatig mensen te interviewen en dit kan omzetten naar interessante berichten. Je wordt ook van informatie voorzien door diverse bestuurs- en commissieleden, waarbij we jou vragen om de berichtenstroom te coördineren en hier en daar de teksten van anderen te redigeren.

Maandelijks zal dit 4 tot 8 uur tijd vragen. Voor deze rol is een vergoeding mogelijk. Kennis van de domeinbranche is een pré, maar is niet noodzakelijk.

Ben jij of ken jij die persoon die het leuk vindt om de coördinatie en een belangrijk deel van de uitvoering van onze communicatie op zich te nemen? Neem dan contact op met Robert Verboon via robert@verenigingvanregistrars.nl.