RNMS helpt onze leden voldoen aan de strenge eisen van ARBO. Met de hulp van RNMS heb je de zekerheid dat je altijd voldoet.

RNMS is in 1993 opgericht als unieke samenwerking tussen twee verenigingen van Franchisenemers, een importorganisatie en financieel dienstverlener. Inmiddels is RNMS doorgegroeid tot een volwaardige partner voor meerdere branches. De consultants van RNMS hebben realiseren samen met opdrachtgevers op een gestructureerde, efficiënte en praktische wijze verbeteringen. Ook weten zij op elk niveau het beste uit uw mensen te halen.

Onze consultants hebben hun ervaring opgebouwd tijdens diverse functies en een veelvoud aan projecten binnen fabrikanten, importorganisaties en MKB bedrijven.

Deze unieke praktijkervaringen en de daaruit voortvloeiende kennis stelt de consultants in staat om op een gestructureerde, efficiënte en praktische wijze uw organisatie te ontwikkelen, veranderingen tot stand te brengen en daarmee uiteindelijk uw resultaten te verbeteren.