Lid worden

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de ontwikkelingen binnen de domeinnaambranche en de werkzaamheden van de Vereniging van Registrars in het bijzonder. Na het invullen van het onderstaande formulier nemen we contact met je op om de mogelijkheden voor een lidmaatschap te bespreken. Dit is uiteraard vrijblijvend!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Als lid van de VvR profiteer jij bijvoorbeeld van

• 01.

Kortingen op verzekeringen

Leden van de Vereniging van Registrars profiteren van een aantrekkelijke korting op diverse verzekeringen en pensioenregelingen voor hun personeel.

• 02.

Gratis antwoord op juridische vragen

Onze leden hebben geregeld vragen op het gebied van privacy, ICT en recht. Het Juridisch Loket biedt aan hen toegankelijke en kosteloze ondersteuning bij deze vraagstukken.

• 03.

Ondersteuning met trainingen

De VvR organiseert geregeld trainingen. Momenteel zijn we in overleg met een grote IT-opleider over gerichte trainingen die wij onze leden kunnen gaan aanbieden.

• 04.

Boeiende netwerkbijeenkomsten

Wij organiseren netwerkbijeenkomsten, zoals de Dag van de Domeinnaam. Jij wordt bijgepraat over de laatste ontwikkelingen rond domeinnamen en een veilig internet en komt in contact met branchegenoten.