Lid worden

Goed dat je lid wilt worden van de Vereniging van Registrars, dé brancheorganisatie van en voor registrars. Wij heten je van harte welkom! Door dit formulier in te vullen meld je je aan voor het lidmaatschap van de Vereniging van Registrars. De contributie wordt per jaar geheven.

"*" geeft vereiste velden aan

1Stap 1
2Stap 2

Bedrijfsgegevens

Vestigingsadres

Postadres (indien anders dan vestigingsadres)

Factuuradres (indien anders dan vestigingsadres)

Als lid van de VvR profiteer jij bijvoorbeeld van

• 01.

Kortingen op verzekeringen

Leden van de Vereniging van Registrars profiteren van een aantrekkelijke korting op diverse verzekeringen en pensioenregelingen voor hun personeel.

• 02.

Gratis antwoord op juridische vragen

Onze leden hebben geregeld vragen op het gebied van privacy, ICT en recht. Het Juridisch Loket biedt aan hen toegankelijke en kosteloze ondersteuning bij deze vraagstukken.

• 03.

Ondersteuning met trainingen

De VvR organiseert geregeld trainingen. Momenteel zijn we in overleg met een grote IT-opleider over gerichte trainingen die wij onze leden kunnen gaan aanbieden.

• 04.

Boeiende netwerkbijeenkomsten

Wij organiseren netwerkbijeenkomsten, zoals de Dag van de Domeinnaam. Jij wordt bijgepraat over de laatste ontwikkelingen rond domeinnamen en een veilig internet en komt in contact met branchegenoten.