Samen met Zicht bedienen we onze leden van advies op maat. Welke situatie je ook tegenkomt in je bedrijf, Zicht biedt een adviseur die je verder kan helpen op het gebied van verzekeringen, zij stellen zich graag aan u voor.

Zicht heeft met haar rechtsvoorgangers meer dan 115 jaar ervaring in het risico- en verzekeringsvak. We zijn een landelijk werkende organisatie met ongeveer 450 medewerkers. Onze kantoren zijn geworteld in de eigen regio en hebben oprechte betrokkenheid bij het wel en wee van onze klanten. Onze adviseurs helpen u bij het maken van bewuste keuzes over uw financiële risico’s. Bijvoorbeeld door samen goed vooruit te kijken. En door uw wensen en situatie in kaart te brengen. Maar ook door na te denken over verschillende oplossingen. Verzekeren is namelijk niet altijd de beste oplossing!

Het wordt het steeds eenvoudiger om als bedrijf online verzekeringen af te sluiten. Maar vervolgens sluiten deze verzekeringen vaak niet aan bij de activiteiten of de voorwaarden. Een verzekering heeft dan al snel geen of weinig waarde. Daarom geven we u een helder advies dat precies op uw wensen en uw bedrijf is afgestemd. Om deze verwachting waar te maken, gaan wij zorgvuldig te werk. We bezoeken uw bedrijf of geven eigentijds advies via de webcam en lopen de verschillende risico’s die u wel en niet heeft verzekerd met u door. U ontvangt vervolgens een overzichtelijk rapport waarin wij u de resultaten presenteren en reiken oplossingen aan die als doel hebben de risico’s beheersbaar te maken. Deze adviesmethode noemen wij de BedrijfsRisicoVerkenner.

Adviseur Kees Hoogenraad: “Feitelijk vergelijk ik ons werk met wat veel ICT-dienstverleners doen. ICT-consultants onderzoeken de klantvraag en zorgen vervolgens voor oplossingen. Dat is eigenlijk precies hetzelfde als wat wij doen. Als de oplossingsrichting is bepaald kopen we de productoplossingen in. Zo sluit een verzekering altijd het beste aan op de situatie van het specifieke bedrijf.”

Onze pay-off is ‘gelukkig geregeld’. Wij zijn namelijk dan mening dat doordat wij persoonlijk advies geven en financiële producten bieden die aansluiten bij de fase van uw (zakelijk) leven, u zich kunt richten op de dingen waar het in uw leven écht om draait. Binnenkort een kopje koffie drinken samen? Belt of mailt u mij gerust 06-53342318,kees.hoogenraad@zichtadviseurs.nl.