13 oktober 2017

Beste VVR-leden,

Zet in je agenda: 30 november is de ALV van de VvR

Natuurlijk heb jij een mening over lopende en toekomstige zaken van onze branche? Je hebt alleen geen idee waar je jouw ideeën of zorgen kunt uiten. Zorg dan dat je donderdag 30 november 2017 aanwezig bent op algemene ledenvergadering (ALV) in Zeist. Het mooie is: je moet die dag toch al naar Zeist, want daar is SIDN Connect (voorheen de SIDN Relatiedag), met allerlei boeiende sprekers.

Je leest het goed, de algemene ledenvergadering op 30 november is op de KNVB Campus in Zeist. De inloop is om 8.30 uur. We beginnen een half uurtje later. Om 10.00 uur zijn we klaar en lopen we naar de andere zaal voor SIDN Connect. Voor onze Engelse collega’s hebben we een tolk geregeld. De KNVB Campus kun je vinden aan de Woudenbergseweg 56-58 in Zeist.

De agenda van de ALV is als volgt:

1. Opening
2. Ingekomen stukken en mededelingen
3. Vaststelling notulen ALV d.d. 1 juni 2017
4. Verslag vanuit het bestuur en de commissies
5. Begroting 2018
6. Mutaties bestuurs- en commissieleden
7. Behandeling binnengekomen vragen en rondvraag
8. Sluiting

Oh ja, je kunt je alvast via deze link aanmelden voor onze algemene ledenvergadering. Wij zien je graag op donderdag 30 november!

Oh ja, de line up voor SIDN Connect is ook al bekend. Wil jij weten welke sprekers je kunt verwachten? Neem dan even een kijkje op deze pagina.