14 december 2017

Nieuwe namen en rugnummers bestuur en commissies

Beste leden,

Binnen het bestuur van de VvR was recent een aantal wisselingen van de wacht. Zo trad Flip Keijzer af als voorzitter van het bestuur. Zijn functie is inmiddels met veel enthousiasme overgenomen door Martijn Kamphuis, die op zijn beurt als secretaris werd opgevolgd door Robert Verboon.

Door het vertrek van Flip Keijzer ontstond er ook nog een bestuursvacature. We hebben inmiddels Kasper Schoonman als nieuw bestuurslid mogen verwelkomen. Hij wordt bij de komende ALV officieel voorgedragen als bestuurslid.

Nieuwe commissieleden

Voor wat betreft de commissies hebben we onlangs versterking gevonden in de volgende nieuwe leden:

• Jeroen Wolsink en Ivo van Soest versterken de MarCom
  • Raoul van de Laak versterkt de JurCom
  • Siemen Roorda en Robin Geuze versterken de TechCom

Daarnaast is er nog een vacature ter versterking van de JurCom. De vacature vind je hier.

Overlegstructuur bestuur en commissies

Inmiddels is ook bekend dat we de samenwerking tussen het bestuur en de commissies anders vormgeven. Door een bestuurslid tevens de rol van commissievoorzitter te laten vervullen, willen we de samenwerking verder verbeteren. Op deze manier is er altijd een linking pin tussen het bestuur en de commissies. En kunnen commissie overstijgende dossiers beter worden gemanaged.

Tijdens de ALV van 30 november is de nieuwe overlegstructuur bekend gemaakt:

• MarCom: Berend van Dalfzen is afgetreden als voorzitter en lid van de MarCom en Robert Verboon gaat de functie van voorzitter van de MarCom vervullen.
  • TechCom: Tim Boormans is afgetreden als voorzitter en lid van de TechCom en Pim Effting gaat de functie van voorzitter van de TechCom vervullen.
  • JurCom: Peter Dost is afgetreden als voorzitter van de JurCom en Margreth Verhulst gaat de functie van voorzitter van de JurCom vervullen. Peter Dost blijft actief lid van de JurCom.

Wij vertrouwen erop dat met deze aanpassing in de overlegstructuur ons doel van een betere linking pin tussen commissies en bestuur wordt bereikt.

Daarnaast danken wij Berend van Dalfzen en Tim Boormans nogmaals voor hun enthousiasme, tijd en inzet en de voor de VvR behaalde mooie resultaten.

Met vriendelijke groet,

Het VvR-bestuur